|
|

Location: Totning i Trondheim | Etter årelang suksess med Mini OWNs, har OWN i dag åpnet sin nye server for public spill, MiniRounds OWNs! Dette er som dere kan lese en rounds server som spilles på minitracks fra kjente og kjære authors! Ta del i moroa nå!
Enjoy!
Edited by Edge 2009-12-16 00:31
|
|
| |
|

Location: Byglandsfjord | Genialt, akkurat den serveren jeg så etter i lang, lang tid  |
|
| |
|

| anbefales! dro natt til i dag en all-nighter med sondt1 på servern der! iaff fra 0230 -> 0800!
serverrank #1? i think so! |
|
| |
|

| Gleder meg til å teste denne  |
|
| |
|

| Ser meget bra ut
Bra jobba edge og own :D |
|
| |
|

| Moro! Dette var en server jeg kommer til å spille mere på  |
|
| |
|

| Bytt ut de ufyselige swensen-mapsa a :P Møkkalei de fra TMN tida i tillegg så suger mange av de i rounds (noen bare suger generelt og) |
|
| |
|

| beste server på lenge! |
|
| |
|

|
| |
|

| digg server ja! gj :D |
|
| |
|

| Har fått eit veldig bra inntrykk av denne serveren, selv om eg ikkje har fått spilt der så mye  |
|
| |
|

Location: Kristiansand | Det er en bra server dette. Hadde kanskje blitt enda bedre om det ble lagt til flere operatorer/admins, kan av og til bli en syvsover som glemmer å gå i spec-mode, og det er litt kjipt å ta en kick-vote/res-vote hver gang.  |
|
| |
|

| mons melder seg som Operator.. eller, helst admin!
kkthxbye
Edited by mons 2010-01-06 17:57
|
|
| |
|

Location: Totning i Trondheim | jepp, godt poeng, skal sørge for å adde et utvalg operators Ellers takk for fine tilbakemeldinger! |
|
| |
|

| Herlig server!! :D Genialt påfunn OWN  |
|
| |
|
| Veldig fin server, gøy med rounds, på mini :P
jeg melder meg gjerne som operator : ) |
|
| |
|