|
|

| Heisann alle, fyll inn flere, så tror jeg dette kan bli en morsom tråd! hold dere ontopic!
Du vet du har spilt for mye tm når du:
1) Roper på bugs når du kjører av veien irl (hei mortal) |
|
| |
|

| Drar til Kina og blir gjenkjent på gata |
|
| |
|

Location: Byglandsfjord | Har forskjellig antrekk for hvert miljø. (noe jeg IKKE har) |
|
| |
|

Location: Evje | tar på deg den eneste og kjæreste TM t-skjorta under seriøse kamper : >
Edited by TmDude 2009-12-30 16:23
|
|
| |
|

| russianx - 2009-12-30 16:04
Har forskjellig antrekk for hvert miljø. (noe jeg IKKE har)
Hva går du i nå på vinteren da? Samme som på sommeren? Nei ikkesant |
|
| |
|

Location: Byglandsfjord | Spiller ikke Snow bare om vinteren heller da. |
|
| |
|

| ... du har elefanthud på venstre tommel og bestiller nye 3 nye pad's hvert halvår  |
|
| |
|

Location: Totning! | .. den du sitter på med (IRL) starter en forbikjøring og du skriker "GIDD SJANGSE! SAFE MER!" |
|
| |
|

| Når du power-slider i din egen bil  |
|
| |
|

Location: Byglandsfjord | Når du har sexfantasier om installasjons cd-en. |
|
| |
|

| Når du lager en Stadiumbil av sand på Stranda. ^^
Edited by BBBrunsaus 2009-12-31 02:21
|
|
| |
|

Location: Byglandsfjord | Når du lager en tråd som heter "Du vet du har spilt for mye tm når: ?" |
|
| |
|

Location: Totning i Trondheim | når du starter alle innlegg i msn-vinduet, facebook, forum osv med et space foran... Gjør det bestandig! |
|
| |
|
| haha egde, gjør jeg også :P også trykker jeg C når jeg skal se lenger oppe i samtale-vinduet! |
|
| |
|

| ... når du i stedet for å telle sauer for å få sove, memorerer deg gjennom den optimale liljen på reRun eller AnGel
Edited by OLD/Rommel 2010-01-07 21:25
|
|
| |
|

|
| |
|

| Når du skriver i denne tråden  |
|
| |
|

| Når du får blemmer på tommelen fordi gummien på joysticken er slitt av >< |
|
| |
|

| Når du prioriterer TM-kamp forran slektstreff! |
|
| |
|
| Når du blir bitter for att det dannes ett dirt landslag=) |
|
| |
|

| Inngangsverdier,
1)når _jeg_ drømmer. Så drømmer jeg mer virkelig enn mange andre, i søvne har jeg hoppet ut av vinduet, knust litt av ene tannen, knust 1 lampe, angrepet en Primus inni teltet på øvelse i armyen OSV OSV.. når jeg drømmer en skummel drøm, så føler hele kroppen det.... nevertheless...
2) Sanatorium -> http://no.wikipedia.org/wiki/Sanatorium og http://taholtorf.files.wordpress.com/2009/10/waverly-hills-sanatori...
Du vet du har spilt for my tm når: Du drømmer at mange fra TM norge er på en kinda ferie sammen, i et stort forlatt gammelt sanatorium i en eller annen random plass.. Der vi er finnes det ikke dagslys, det er kun høstmørkt.. Pga tuberkolose nesten er utdødd, har sanatoriumet i god gammel stil blitt forlatt, med operasjonssaler tomme, isolat tomme, lær-lenkene på sengene var der enda, mange av sengeplankene var tygget ned, på gulvet var det sprøytespisser ol.. Eneste som var igjen var en vaske-kone med trist ansikt som definitivt ikke gjorde jobben sin.. Uansett, én etter én forsvinner det folk, og det blir liggende igjen blodige rester av kroppene.. Kanskje en avtygd arm, noen innvoller.. Det varierte.. Etterhvert begynner det å seile seg ut en kandidat for kannibalen, nemlig MortaL.. Så han blir sendt bort fra sanatoriumet av flokken.. Og sanatoriumet gikk inn i en 100% lockdown status, ingen ut, ingen inn.. Men folk fortsetter å forsvinne, helt til det kun er Edge, bml og meg igjen.. Siden ingen ønsket å dø bestemmte vi oss for å baile.. Jeg står, på kjøkkenet, sammen med bml og ser på at Edge laster inn litt bagasje i bilen, når jeg ser bildet; av vaskekonen uten annsikt.. Ansiktet var skåret og tygd av, for å kunne brukes som en maske.. Og det blir klart for meg at MortaL har drept vaskekonen og forblitt i huset forkledd som henne.. Så sier jeg til bml, "kanskje det ikke er trygt å la edge så der ute alene?" og beveger meg mot døra. Idet jeg runder hjørnet ut mot gårsdplassen hører jeg Edge rope: "Haay?!" Som om han så en bevegelse... Og når jeg nesten har kommet meg til utgangsdøra kommer MortaL stormende mot meg, så fort at jeg såvidt klarer å få opp henda og gripe rundt halsen hans.. Pga hans fart smalt vi begge i bakken, som en hockytakling.. Og vi ender med hans tryne ca 10cm over mitt.. Sakte men sikkert klarer mortal å fjerne mitt grep om halsen.. Sleivende og hvesende, som at han vet at han skal få det som han vil.. dette er da jeg innser at hverken edge eller bml kan se meg, pga jeg hadde gått ut av kjøkkenet og ned én etasje, men hadde ikke helt kommet meg ut til edge.. Og jeg våkner.. Med henda utstrakt i været, gripende etter hva som pleide å være mortals hals..
Edited by mons 2010-01-12 05:19
|
|
| |
|

Location: Dramm1 | LOL! Ikke se så mye skrekkfilmer monsemann! :D
OT:
Man prøver å holde idealsporet når man kjører bil i håp om å slå pb. |
|
| |
|

| Du har virkelig spilt for mye tm, mons :P |
|
| |
|
| Dæven mons... |
|
| |
|

Location: Trondheim, Norway | Vi har en vinner! Steike Mons. Det der hørtes skummelt ut :P |
|
| |