Search | Statistics | User Listing Forums
Trackmania.se
Trackmania.se ->  NO -> Kreasjoner -> View Thread

You are logged in as a guest. ( logon | register )

Kinetic|moNs - Latest Maps (film)
Moderators: NO

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   NO -> KreasjonerMessage format

OWNJonas
Posted 2010-03-07 13:28 (#2132)
Subject: Kinetic|moNs - Latest Maps (film)

100100

Har laga en film om de siste banene til moNs her nå

Bazinga! - Kjørt av Kinetic|moNs
XLParty''mONSTER - Kjørt av Battou
eQ|Season I'RAW - Kjørt av Pezi
Feeling Alive - Kjørt av Brunsaus
Keep It Simple Stupid! - Kjørt av Brunsaus
XLParty''animaL - Kjørt av TmDude

Håper dere tar dere tid og ser igjennom, sleng gjerne inn en kommentar og gi en liten rating

Edited by OWNJonas 2010-03-07 13:42
Top of the page Bottom of the page
mons
Posted 2010-03-07 15:26 (#2135 - in reply to #2132)
Subject: Re: Kinetic|moNs - Latest Maps (film)

100252525

Skal forsøke så godt jeg kan å holde meg objektiv mtp. at dette er en film av mine maps!

Intro

Liker introen veldig godt, den setter stemingnen samtidig (401 rock remix av Like This <3) som den klarer fint å informere om hva som kommer i filmen Eneste jeg har totalt å trekke på videoen er dog i introen, den føles litt treg på et vis. Men er vanskelig å få ting til å skje i en intro når det ikke er så jævla mye å fortelle om, så forstår deg godt :p

Hoveddelen

MT/Kameravinkler
At du har lagt deg i hardtreningen mtp. MT vises tydlig! Før hver bane er det en nice MT intro, liker spess kamerabevegelesene som er på «Keep It Simple Stupid» banen, her kan man følge bilen selv om kameraet beveger seg! Goodie
Personlig har jeg stor kjærlighet for MT work som dreier seg rundt bilen og kjøringen, men siden dette er en banefilm, og ikke en pbfilm er det bra kameraet har fokuset på banen!
Kameraet på introen til «Bazinga!» er dog litt anderledes, her er man heller cam3, antar dette er pga banen er ganske tight (så oversiktskamera hadde ikke hatt noen hensikt)? Cam7 eller cam3, det funker bra uansett! Liker også at du kjører saktefilm når det er skrift på bazinga-introen

Farger
Fargene i denne filmen er strøkne! Klokkerene! I day moden er fargene friske, klare og deilige! Elsker de Kan virke som du har vært litt uheldig mtp. ene partiet i «Bazinga!» banen, når det blir veldig mørkt. Men er tross alt night mod, lite man kan gjøre da :p
Bruken av farger er helt genial til tider, spess når BMX låta tar av på bazinga @ 1:22 (når det går fra grått -> farger)! Veldig bra jobbet her jonas!

Musikk
Vi har jo ganske lik musikksmak, så her har jeg ingen ting å trekke! Musikkvalget er gira, delvis ukjent og herlig! Får lyst til å drikke meg wasted, og det er alltid en fin ting! Du har også truffet veldig bra med stemningen (les, feks. første sangen er oppbyggende (intro))!

Effekter
Det jeg kritiserte mest for ved forrige film var mangelen på musikk-effekt timing... Herregud som du har lært! Er så mange orgasmiske øyeblikk med musikk-effekt-timing i denne filmen. Starten på «Bazinga!». Starten på Feeling Alive (når All the Right Choices tar av) osv.! Du har også variert i bruken av effekter; bilde forskyvning, lys flashes, ulike farger og mye mer, gj!

Overganger
De fleste overgangene er ganske straight forward (fade to black), men du har også noen overganger som er helt vanvittig nice, spess @ 1:22! Du varierer, nice!

Kjøring
Kjøringen er det egentlig lite å si på, er bra kjøring stort sett jevnt over.. Er jo ingen pbfilm, så blir litt dust å kommentere noe særlig på kjøringen :P

Outro
Outroen er ren, enkel og grei. Samme tekst som i introen, goodie Kunne kanskje kuttet litt på slutten mtp. at skjermen er sort i 30 sec?

Overall
Syntes du har laget en vanvittig bra film her jonas! Utviklingen fra forrige film er monumental! Er nesten ingen ting jeg har å trekke på denne, kanskje litt mer innholdsrik intro, men ellers er filmen så godt som strøken! Har sett den igjen, igjen og igjen.. og gjett hva? Jeg ser den gjerne mange flere ganger!

Personlig tillegg
Tusen hjertlig takk for at du gadd å lage denne filmen til meg Jonas! Har følt et stort savn etter å ha noe som er litt mitt på film i 1 ½ år, og endelig kan jeg lene meg tilbake å nyte arbeidet ditt! Gleder meg av hele mitt hjerte til å se de neste filmene dine!

Edited by mons 2010-03-09 01:49
OWNJonas
Posted 2010-03-09 06:23 (#2160 - in reply to #2132)

100100

Damn Mons! :D

Dette må jo nesten tatt lengre tid å skrive enn det tok for meg å lage filmen :P gj!

Var gøy og lese, gøy og se at andre liker det jeg gjør! er motiverende

Ja, mer film skal det bli

Kanskje det blir månedsfilmer?

Men tusen takk for flott feedback, setter STOR pris på det!

(hvorfor er denne nesten heelt uleselig ?

Viper
Posted 2010-03-10 10:03 (#2161 - in reply to #2160)

100
Faen meg litt av en tilbakemelding Mons :P Men fin film Jonas! Likte ikke musikken though =((
OWNJonas
Posted 2010-03-10 13:41 (#2162 - in reply to #2132)

100100
Hehe, mons er dryg på tilbakemeldinger :P
Takker hehe, vet det ikke er din smak, men men :p
lille79
Posted 2010-03-10 18:24 (#2165 - in reply to #2132)

252525
du hadde haket på "disable html" Fikset
OWNJonas
Posted 2010-03-10 21:27 (#2166 - in reply to #2132)

100100
Ah, thx Lille har hatt flere problemer med det der :p
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread
'
(Delete all cookies set by this site)
TRACKMANIA.SE