| ||
![]() | ||
|
| You are logged in as a guest. ( logon | register ) |
Jonas'O ProductionsModerators: NO Jump to page : 1 Now viewing page 1 [25 messages per page] | View previous thread :: View next thread |
| NO -> Kreasjoner | Message format |
| OWNJonas |
| ||
![]() Posts: 216 ![]() ![]() |
Som de fleste kanskje vet, så lager jeg TrackManiafilmer. Det har blitt lagd en del i det siste, så jeg har bestemt meg for å slenge inn alt i en tråd. Slenger med baner jeg har brukt litt tid på også Filmer: OWN Edge @ Swensen: En film jeg mekka til Edge sine to WR's på to Swensen-baner!
______________________________________________________________________ OWN Jonas on LoL-Tracks: En kjapp liten tributevideo til Short-Fun-LoL-serveren til FFTP, som jeg hang/henger mye på. Men dog ekstra mye i den tiden jeg var i FFTP.
______________________________________________________________________ OWN Jonas on fun track: Enda en kjapp film jeg fyrte igang etter jeg hadde laga et vasmap. Dårlig kjøring, litt dårlig kvalitet, men men, slenger den med.
______________________________________________________________________ BBBrunsaus | OWNJonas duomovie: Denna filmen lagde jeg etter Brunsaus spurte så pent om jeg ville mekke han en film, og om jeg kunne tenke meg og kjøre duofilm med han. Og her er resultatet:
______________________________________________________________________ Exotherm: En kjapp film om duotracken til meg og SSRZiqums. Dårlig kjøring, men er mappet som er fokuset her.
______________________________________________________________________ Kinetic|moNs' Latest Maps:
Dette er den filmen jeg desidert har brukt lengst tid på, blandt annet at jeg måtte lære meg MT-work rimelig kjapt, noe jeg hadde null peiling på før denne filmen. Den handler om banene til Mons, og dem er linket under "Description" på TM-Tube. Mapsa anbefales!
______________________________________________________________________ Tichtech: Denne lagde jeg senest idag, for å vise mitt nyeste map; Tichtech. Lagde denne også for å teste ut litt effekter.
______________________________________________________________________ Epic Bug! : Bugs ja, her er en litt morsom en jeg oppdaga, har aldri opplevd liknende bug.
______________________________________________________________________ Fuskern@2 Dirt Tracks: Lagde en liten film til Fuskern. Baner er av the4thduke, og den første er dedikert til Fuskern fra han.
______________________________________________________________________ moNsi & joNas' Personal Best: En liten film av noen pb'er av meg og moNsi:
______________________________________________________________________ Viper @ OLD Open MMX: En liten film jeg mekka til Viper. Hannes pb's i OLD Open MMX:
______________________________________________________________________ Baner:
Tråden oppdateres når nye filmer og baner kommer, kos dere så lenge! ~Kinetic|Jonas'O Edited by OWNJonas 2010-08-23 08:21 | ||
| |||
| Gibbz |
| ||
Posts: 63 ![]() ![]() Location: Bamble | eey hvor fett! gogo Jonas xD | ||
| |||
| Ole K |
| ||
Posts: 39 ![]() Location: Raufoss | Kule greier det her. Veldig smooth og clean editing | ||
| |||
| OWNJonas |
| ||
![]() Posts: 216 ![]() ![]() | Førstepost oppdatert! Siste oppdatering : Fuskern@2 Dirt Tracks | ||
| |||
| Fuskern |
| ||
Posts: 115 ![]() | Oi, glemte helt og si takk for en fantastisk flott film Jonas tyty, kommer en skikkelig tilbakemelding snart Men gir den 4.9/5 :D | ||
| |||
| OWNJonas |
| ||
![]() Posts: 216 ![]() ![]() | Oppdatert med: "Jonas og moNsi Personal Best" og "Viper @ OLD Open MMX" | ||
| |||
| OWNJonas |
| ||
![]() Posts: 216 ![]() ![]() | Oppdatert med bane: AngelDust - En combibane, litt fart og hente her | ||
| |||
| Habbab |
| ||
Posts: 51 ![]() ![]() | Kjørte noen av banene dine siden jeg kjeda meg på skolen i dag VELDIG BRA! :D Skal kjøre den nyeste når jeg kommer hjem! | ||
| |||
| sondt1 |
| ||
| |||
| OWNJonas |
| ||
![]() Posts: 216 ![]() ![]() | Thx | ||
| |||
| OWNJonas |
| ||
![]() Posts: 216 ![]() ![]() | Ny bane: Minidirt To NorRocK :D | ||
| |||
| ChalioN |
| ||
Posts: 74 ![]() ![]() Location: SaueFlokken | Jge er en fan på Screen'ene dine dem er like kule som banene | ||
| |||
| OWNJonas |
| ||
![]() Posts: 216 ![]() ![]() | Ny bane: Dream Deferred. Har jobbet mange timer med denne, så håper dere _gidder_ å teste =))
*Måtte update banenavnet, hadde visst fått klage på at navnet allerede var brukt :p *
Edited by OWNJonas 2010-08-22 20:57 | ||
| |||
| Norrock |
| ||
Posts: 42 ![]() | Utfordrene bane. ihverfall for meg :P Fikk lyst til å kjøre asfalt igjen etter å ha prøvd denne | ||
| |||
| OWNJonas |
| ||
![]() Posts: 216 ![]() ![]() | Hehe, ja er utfordrende for meg og =D tar det som et kompliment | ||
| |||
| GeniusSwifty |
| ||
| |||
| OWNJonas |
| ||
![]() Posts: 216 ![]() ![]() | Ny bane: ~ Over the "Edge". Et tributemap til Eskild, tenkte han fortjente et! Håper dere tar dere tid til å prøve denne, har virkelig brukt tid på det Edited by OWNJonas 2010-08-23 08:20 | ||
| |||
| Jump to page : 1 Now viewing page 1 [25 messages per page] |
| Search this forum Printer friendly version E-mail a link to this thread |
| (Delete all cookies set by this site) | |
| TRACKMANIA.SE | |

Jonas'O Productions